четвер, 17 лютого 2011 р.

Концепція

У XXI столітті починають втрачати свій вплив на суспільну свідомість друковані ЗМІ, які у порівнянні із новими медіа є менш мобільними. На сьогодні, все більшу популярність здобувають нові медіа, які мають кілька суттєвих переваг у порівнянні із традиційними медіа, а саме більш доступні для користувачів, оперативніші, глобальні. Така ситуація ставить нові завдання для професійної діяльності журналіста, який звик працювати із друкованими ЗМІ чи на телебаченні, адже в медійній галузі Інтернету потрібно використовувати інші інструменти для ефективного поширення інформації. Тому відкриття школи соціальної журналістики сприятиме набуттю нових знань, вмінь та навиків у використанні нових медіа у діяльності журналіста.
Мета створення школи: ознайомити журналістів та громадських діячів із різновидами нових медіа та навчити використовувати їх у своїй діяльності.
Завдання школи:
1) ознайомити слухачів школи соціальної журналістики із різновидами нових медіа;
2) навчити створювати та використовувати Блоги (Блог це авторський твір, веб-сайт, головний зміст якого — записи, зображення чи мультимедіа, що регулярно додаються). За допомогою блогів можна висвітлювати події в Інтернет, наприклад:
Blogger(Wordpress)
Livejournal
3) Навчити використовувати Мікро-блогінг Твіттер (Це комунікатор, соціальної мережі необмеженний світовим та Інтернет простором. Він один із сервісів найшвидшого розповсюдження інформації.
4) Навчити використовувати Facebookа у професійній діяльності. (Facebook - найбільша у світі соціальна мережа, створена в 2004 році і керована компанією Facebook Inc. Навесні 2010 року кількість користувачів Facebook досягло 470 млн. чоловік, усього лише за рік обсяг аудиторії FaceBook подвоївся. Батьківщина цієї соціальної мережі – США)
5) Пояснити, як представленні медіа ресурси взаємодіють між собою (Гаджети, прив’язки)
6) Розкрити секрети та додаткові функції соціальних мереж (Програми та їх пояснення)
7) Навчити використовувати соціальні мережі за допомогою телефону.
8) Навчити отримувати найсвіжішу інформацію про події, які відбувається просто зараз;
9) Розвинути вміння проводити у реальному часі он-лайн-трансляцій з публічних акцій, засідань органів влади та судів, місць надзвичайних подій, виборів та інші;
10) Навчити спостерігати за публікаціями передових медіа та конкуруючих видань;
11) Навчити знаходити гарячі теми, очевидців та учасників подій;
12) Розвинути вміння швидко уточнювати потрібну інформацію;
13) Розвинути вміння поширювати прохання про допомогу у професійній діяльності;
14) Навчити просувати свої онлайн-видання і блоги (розширювати аудиторію).
Очікувані результати:
Буде створена група журналістів, яка в майбутньому співпрацюватиме та комунікуватиме в соціальних мережах та мікроблогах. Можливе народження п`ятнадцяти соціальних журналістів, які на момент закінчення школи матимуть в своєму запасі та Інтернет просторі:
30 постів в блогах
80 постів в мікроблогах
15 постів в Фейсбуці
Про проект СМК дізнаються користувачі соціальних мереж всієї України та партнери закордоном.
Методи навчання: навчання проводитиметься у формі тренінгів.
Навчання за проектом спрямоване на залучення журналістів до цифрових технологій в новітніх медіа. Навчальний план складений так, щоб журналісти та громадські діячі могли дізнатися якомога більше про сучасні медіа, нові формати новин та як одну, і ту ж подію можна подати в різних медіа. Універсальність навчальної програми полягає в тому, що слухачі матимуть можливість не лише удосконалити свої знання і навики в традиційному для них медіа, але працюватимуть в мультиплатформному середовищі, об'єднуючому традиційні і нові медіа, що відповідає вимогам часу і запитам аудиторій.
Викладачі нашої школи переконані, що журналістика є сферою практичної діяльності, і з деяким скепсисом сприймають теоретизування на відповідні теми. Відповідно, в наших курсах слухачам пропонується лише той обсяг теоретичних знань, без якого неможливо осмислене освоєння журналістської техніки в плані використання соціальних мереж. Обов'язковим етапом навчання є виконання практичних завдань. Всі роботи слухачів протягом всього періоду навчання індивідуально рецензуються викладачами, що дозволяє до закінчення курсу не тільки отримати уявлення про практичну роботу, а й виробити певний набір професійних навичок.
Структура навчального процесу:
- Ознайомленні із функціональністю соціальних мереж
- Регулярності тренінгу по вивченню СМ.
- Польових умовах намагатися отримати цікавинки Д/З
- Здачі підсумкових тестів на професійну придатність соціального журналіста.
- Видачі сертифікатів про закінчення школи.

Тренінги проводитимуться з таких тем:
1) Навіщо Використовують СМ? :
2) «Блогер - хто він?» Як створити блог, пост?
3) LiveJournal (LJ) (Живий журнал) — один із найпопулярніших блоґ-сервісів у світі.
4) «Твіттер» -- основні положення використання та організації.
5) Мобільні програми для Твіттера та інших соціальних мереж.
6) Facebook – одна з найбільших соціальних мереж.
7) Як усі медіа ресурси взаємодіють між собою (Гаджети, прив’язки)
8) Польові умови, як використати твіттер з максимальною користю.
9) Google Chrome і його секрети.
10) Здача підсумкових тестів. Нагорода найактивніших учасників

4 коментарі:

  1. ну на 70% знайомий матеріал. але цікаво всеодно послухати деякі речі. Доречі а хто буде ввести тренінги?

    ВідповістиВидалити
  2. Юся, Ми плануємо перші три тренінги провести безкоштовно, за наступні заняття буде введена невелика оплата, для покриття організаційних витрат.

    ВідповістиВидалити